.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سقوط تلویزیون موجب مرگ کودک 5 ماهه میاندرودی شد
(ادامه)
شمال نیوز : نماد برنج در بازار بورس برای دومین سال روشن شد اما همچنان چراغ برنج در شالیکوبی ها و بازار قرمز و خاموش است. برنج بورس نشین شد و شالیکار خانه نشین/ شالی‌ها روی دست ماند
شمال نیوز : نماد برنج در بازار بورس برای دومین سال روشن شد اما همچنان چراغ برنج در شالیکوبی ها و بازار قرمز و خاموش است.(ادامه)
شمال نیوز : نامه شرکت آب منطقه‌ای مازندران به سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص معضل کم‌آبی و تأمین نکردن آب اراضی کشاورزی پایین‌دست شهر سورک، شوک جدی به کشاورزان وارد کرده است..... از کاهش اب در سد شهید رجایی تا بلاتکلیفی کشاورزان میاندرودی !
شمال نیوز : نامه شرکت آب منطقه‌ای مازندران به سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص معضل کم‌آبی و تأمین نکردن آب اراضی کشاورزی پایین‌دست شهر سورک، شوک جدی به کشاورزان وارد کرده است.....(ادامه)
اعزام 28 نفر از مددجویان امداد نکا به مشهد مقدس
رئیس کمیته امداد امام خمینی نکا گفت: 28 نفر از مددجویان کمیته امداد این شهرستان به مشهد مقدس اعزام شدند.(ادامه)
شمال نیوز: عصر روز پنج شنبه حوالی ساعت ۱۷ جسد یک زن و مرد حدود ۲۰ و ۲۵ ساله در حالی که به درخت حلقه آویز شده بودند کشف شد . مرگ زن و مرد جوان میاندرودی در جنگل های ساری
شمال نیوز: عصر روز پنج شنبه حوالی ساعت ۱۷ جسد یک زن و مرد حدود ۲۰ و ۲۵ ساله در حالی که به درخت حلقه آویز شده بودند کشف شد .(ادامه)
شمال نیوز : وصیت نامه شهدا رو فراموش کردن! داستان یک نفر نیست،برای همینه که چند شبانه روز ما هم علنی و شفاف قصه های پر غُصه مردم رو مثل شما برای مردم ساری میاندرود مرور کردیم و گفتیم میخایم بعد از پیروزی چیکار کنیم که وعده های ما هم دروغ در نیاد!.... داستان کوتاه وکیل 25 میلیون تومانی / وعده ما ساعت 22
شمال نیوز : وصیت نامه شهدا رو فراموش کردن! داستان یک نفر نیست،برای همینه که چند شبانه روز ما هم علنی و شفاف قصه های پر غُصه مردم رو مثل شما برای مردم ساری میاندرود مرور کردیم و گفتیم میخایم بعد از پیروزی چیکار کنیم که وعده های ما هم دروغ در نیاد!....(ادامه)
شمال نیوز : «دکتر عالیه زمانی کیاسری» تصریح کرد:آنهاییکه خود را کاندیدای نسل جوان معرفی می کردند و  با شعار جوانگرایی و با رای جوانان به مجلس رفته اند ،اینک گزارش دهند برای حل مشکلات جوانان چه کرده اند؟ .... بهره برداری ابزاری از جوانان و بانوان برای پیروزی در انتخابات خیانت است
شمال نیوز : «دکتر عالیه زمانی کیاسری» تصریح کرد:آنهاییکه خود را کاندیدای نسل جوان معرفی می کردند و با شعار جوانگرایی و با رای جوانان به مجلس رفته اند ،اینک گزارش دهند برای حل مشکلات جوانان چه کرده اند؟ ....(ادامه)
شمال نیوز: متهم ردیف اول «ع ـ ب» از حیث قتل عمدی مرحومه خدیجه رمضانی دارابکلایی به مجازات قصاص نفس با اجرای آن در ملاءعام در شهرستان میاندرود محکوم شده بود. حکم قصاص قاتل زن جوان میاندرودی اجرا می‌شود
شمال نیوز: متهم ردیف اول «ع ـ ب» از حیث قتل عمدی مرحومه خدیجه رمضانی دارابکلایی به مجازات قصاص نفس با اجرای آن در ملاءعام در شهرستان میاندرود محکوم شده بود.(ادامه)
شجاعی: “فرودگاه” به هیچ وجه از ساری جدا نشده است
کسی نمی تواند مانع توسعه شهر ساری به سمت دریا شود(ادامه)
گفتگو با یاسر قربانی
عضو هیئت علمی دانشگاه چرا استاندار ساروی نداشته ایم ؟
گفتگو با یاسر قربانی عضو هیئت علمی دانشگاه(ادامه)
شمال نیوز: طبق روال عادی حضور مقامات همه مسئولان که از طریق فرودگاه شهرستان ساری وارد مازندران می‌شوند از شهرستان میاندورود عبور می‌کنند، رئیس‌جمهور امسال تابوشکنی کرد و از درب پشتی فرودگاه به‌سمت شهرستان ساری حرکت کرد.

روحانی میاندرودی ها را چشم انتظار گذاشت
شمال نیوز: طبق روال عادی حضور مقامات همه مسئولان که از طریق فرودگاه شهرستان ساری وارد مازندران می‌شوند از شهرستان میاندورود عبور می‌کنند، رئیس‌جمهور امسال تابوشکنی کرد و از درب پشتی فرودگاه به‌سمت شهرستان ساری حرکت کرد. (ادامه)
شمال نیوز: بسیاری از موکلان توقع دارند نمایندگانشان شخصیت متین و استوار داشته باشند و این اقتضائات در مرکز استان هم باید وجود داشته باشد. ما برای جایگاه یک نماینده یک معیار درست در قول و فعل داریم. آن هم شایسته گزینی، ارزش گرایی و شجاعت است..... بحث های این روزهای ساری دبستانی است !
شمال نیوز: بسیاری از موکلان توقع دارند نمایندگانشان شخصیت متین و استوار داشته باشند و این اقتضائات در مرکز استان هم باید وجود داشته باشد. ما برای جایگاه یک نماینده یک معیار درست در قول و فعل داریم. آن هم شایسته گزینی، ارزش گرایی و شجاعت است.....(ادامه)
عیادت مردمی از روحانی سرشناس میاندرودی + تصاویر
(ادامه)

امام جمعه ساری با اشاره به قتل بانوی دارابکلایی که در جنگل‌های نکا به قتل رسید، گفت: این اتفاق دلخراشی بود که یک زن و مادر را به فجیع‌ترین شکل به قتل رساندند، لذا قوه‌ قضاییه باید محکم وارد عمل شود و مردم نیز باید صبور باشند.
تاکید آیت الله طبرسی بر پیگیر پرونده قتل بانوی میاندرودی
امام جمعه ساری با اشاره به قتل بانوی دارابکلایی که در جنگل‌های نکا به قتل رسید، گفت: این اتفاق دلخراشی بود که یک زن و مادر را به فجیع‌ترین شکل به قتل رساندند، لذا قوه‌ قضاییه باید محکم وارد عمل شود و مردم نیز باید صبور باشند. (ادامه)
قصه تلخ مادر بی سر در دل جنگل
(ادامه)
به كدامين گناه اين كودك بي مادر شد+تصاویر(گزارش)
(ادامه)
شمال نیوز: شامگاه گذشته جسد زن جوان ربوده شده میاندرودی در جنگل های قرمرض نکا توسط مامورین نیروی انتظامی استان پیدا شد. جسد زن ربوده شده میاندرودی پیدا شد+ تكميلي
شمال نیوز: شامگاه گذشته جسد زن جوان ربوده شده میاندرودی در جنگل های قرمرض نکا توسط مامورین نیروی انتظامی استان پیدا شد.(ادامه)
سیده سعیده فلاح همسر زن ربوده شده میاندرودی: برایمان دعا کنید(يادداشت)
سیده سعیده فلاح(ادامه)
شمال نیوز : این ها فقط خیالات دلخوش کننده ای است که در واقعیت نمی گنجد و مازندران بجز شهدا و سرمایه های معنوی و اقلیمی اش، دارای هیچ افتخار اقتصادی و یا رفاهی نیست و آنچه در مازندران می گذرد، صدقه سر اقلیم استثنایی آن شامل دریا و جنگل است که تا حدودی مازندران را سرپا نگه می دارد!.... مازندران و «بودجه بخور و نمیر»استانی و ملی !
شمال نیوز : این ها فقط خیالات دلخوش کننده ای است که در واقعیت نمی گنجد و مازندران بجز شهدا و سرمایه های معنوی و اقلیمی اش، دارای هیچ افتخار اقتصادی و یا رفاهی نیست و آنچه در مازندران می گذرد، صدقه سر اقلیم استثنایی آن شامل دریا و جنگل است که تا حدودی مازندران را سرپا نگه می دارد!....(ادامه)
تبار شناسی این جریان سیاسی لصولگرا- احمدی نژادی و نیروهای منتسب به آن در مازندران، ما را بر آن داشت تا روند احتمالی ورود این افراد را شهرستانهای مختلف استان مورد بحث وبررسی قرار دهیم.... اولین گمانه زنی ها از حضور مدیران احمدی نژاد در انتخابات مجلس دهم
تبار شناسی این جریان سیاسی لصولگرا- احمدی نژادی و نیروهای منتسب به آن در مازندران، ما را بر آن داشت تا روند احتمالی ورود این افراد را شهرستانهای مختلف استان مورد بحث وبررسی قرار دهیم....(ادامه)
اهدای اعضای جوان 23 ساله میاندرودی به چند بیمار
(ادامه)
شمال نیوز: تا به حال ماجرا از دیدگاه کلی رویداد، از زبان شاهدان اصلی و یا نظرات آتش‎نشانی مورد واکاوی و انعکاس قرار گرفته بود، اما اقدام نوع‎دوستانه یک شهروند که منجر به از دست دادن جان وی شد، مغفول مانده بود.
جان باختن شهروند میاندرودی برای نجات همشهری اش
شمال نیوز: تا به حال ماجرا از دیدگاه کلی رویداد، از زبان شاهدان اصلی و یا نظرات آتش‎نشانی مورد واکاوی و انعکاس قرار گرفته بود، اما اقدام نوع‎دوستانه یک شهروند که منجر به از دست دادن جان وی شد، مغفول مانده بود. (ادامه)
جزئیات حادثه خونین جاده میاندرود
(ادامه)
مدیر جدید آموزش و پرورش میاندرود معرفی شد
(ادامه)
شمال نیوز: در کل کشور ما حتی یک مرکز استان بدون فرودگاه نداریم و فرودگاه دشت ناز ساری نیز مرکز اداره کل فرودگاههای سه گانه مازندران تلقی شده و انتقال آن به میاندرود، اشتباه مشهودی بود که نمی بایست ... توهم برخورداری برخی از شهرها از امکانات ویژه مرکز استان!
شمال نیوز: در کل کشور ما حتی یک مرکز استان بدون فرودگاه نداریم و فرودگاه دشت ناز ساری نیز مرکز اداره کل فرودگاههای سه گانه مازندران تلقی شده و انتقال آن به میاندرود، اشتباه مشهودی بود که نمی بایست ...(ادامه)
آنچه که باید مورد توجه سومین فرماندار میاندرود قرار گیرد(ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز: ارسطو قادری ششمین فرماندار جدید از زمان آغاز به کار دولت جدید در مازندران حکم سرپرستی فرمانداری میاندرود را دریافت کرد. ششمین فرماندار دولت تدبیرو امید درمازندران معرفی شد
شمال نیوز: ارسطو قادری ششمین فرماندار جدید از زمان آغاز به کار دولت جدید در مازندران حکم سرپرستی فرمانداری میاندرود را دریافت کرد.(ادامه)
جانباز میاندرودی به خیل همرزمان شهیدش پیوست
(ادامه)
جاده گهرباران جاده ترانزیتی یا مسیر مرگ‌بار
(ادامه)
تجلیل از خبرنگاران میاندرودی هفته آینده
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.358 seconds.